poniedziałek, 30 czerwca 2014

Czysta kartka

Hej.
Jeśli nie miałaś okazji mnie poznać to jestem Hania.
...
Miłośniczka mody, designu, projektowania, gotowania, fotografii, podróży i chyba nie jestem w stanie zmieścić wszystkiego w jednym zdaniu, ale myślę, że resztę moich pasji i zainteresowań poznasz z biegiem czasu. 
Pisząc pierwszego posta, kiedyś , dawno dawno temu, nie kierowałam słów prosto do Ciebie- mojego czytelnika, tylko pisałam o  moich planach i marzeniach dotyczących tego jak chciałabym, żeby mój blog wyglądał. Postanowiłam to zmienić. 
Zdecydowałam, że tym razem nie będę pisać o planach i zamiarach, bo nie chcę Cię zawieźć, że czegoś nie robię. Chcę, żebyś miała niespodziankę. :-)
Z resztą nie jest to jedyna rzecz, jaką postanowiłam zmienić. To nie przypadek, że usunęłam poprzednie posty. Uznałam, że to nie są posty, jakie chciałabym pisać. Wygląd bloga. Postawiłam na minimalność. Prosty, dwukolorowy wzór. 

Mam nadzieję, że choć trochę przybliżyłam powody zmian i zachęciłam Cię do czytania. 
;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz